שירות לתושב
החזרת המוקד הביתה והקמתו מחדש כיחידה פנים ארגונית במועצה.
שירות ווטצאפ אנושי 24/7 במוקד 106.
הקמת יחידת סקרים ובקרות בדגש על שביעות רצון התושבים בנוגע לפניות שטופלו ונסגרו.
קיצור זמני המתנה למענה טלפוני במוקד. מ- 6 דקות בממוצע ל- 20 שניות בממוצע.
עיבוי מערך מצלמות האבטחה ביישוב לחיזוק הביטחון האישי ומניעת ונדליזם.
הכנסת כלים דיגיטליים לשיפור מערך השירות של המועצה והמוקד.
מעבר למערכת BI למוקד לצורך בקרה מוגברת ושליטה וטיוב הנתונים.
שיפור דרכי הפניה לוועדת תמרור באמצעות טופס דיגיטלי ייעודי.
המשך הטמעת מערכת "קליקטוק" לדיוור מידע אישי לתושב.
עיבוי קבוצות ווטצאפ לעדכוני חירום ושגרה.
חזרה לדף הבית