שירות לתושב

  • החזרת המוקד הביתה והקמתו מחדש כיחידה פנים ארגונית במועצה.
  • שירות ווטצאפ אנושי 24/7 במוקד 106.
  • הקמת יחידת סקרים ובקרות בדגש על שביעות רצון התושבים בנוגע לפניות שטופלו ונסגרו.
  • קיצור זמני המתנה למענה טלפוני במוקד. מ- 6 דקות בממוצע ל- 20 שניות בממוצע.
  • עיבוי מערך מצלמות האבטחה ביישוב לחיזוק הביטחון האישי ומניעת ונדליזם.
  • הכנסת כלים דיגיטליים לשיפור מערך השירות של המועצה והמוקד.
  • מעבר למערכת BI למוקד לצורך בקרה מוגברת ושליטה וטיוב הנתונים.
  • שיפור דרכי הפניה לוועדת תמרור באמצעות טופס דיגיטלי ייעודי.
  • המשך הטמעת מערכת "קליקטוק" לדיוור מידע אישי לתושב.
  • עיבוי קבוצות ווטצאפ לעדכוני חירום ושגרה.